^^

Valborg i Sverige :). Ska ut idag. Men vet inte om det blir mycket drickande, då jag har försökt sova bort en påbörjad förkylning idag. Känns som det har fungerat, speciellt i kombination med min dunderhonung.

Jag har suttit på mitt arsle alldeles för mkt. Känns som det blir så när jag kommer till London. Att jag håller mig inne tills på kvällen, då allting har stängt, hur ska jag då uppleva staden? Fast det gör jag väl i alla fall. Bara inte turistgrejer.

Jag snor Annas choklad och hummus (sen när har jag gillat choklad?!), så jag skall åka till Tesco och förnya.

Jag ska förmodligen jobba och bo i Båstad under den mest aktiva tennisveckan! Tjohoo. Brats here I come. Watch out.

/Isabella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0