THE FALCON CANNOT HEAR THE FALCONER

Anna ligger utslagen på madrassen i vardagsrummet. Min hjärna är en öken. Jag kan inte hitta min oas.
Tur är att vi båda har träff kl sex idag, då lär vi bli distraherade från vardagsbekymmer. Jag får gå i Covent Gardens trappor imorgon.

Lyssnar på Friendly Fires' Paris remix och Ou est le Swimming Pools Dance the Way I Feel. Inser att lycka kan köpas på Forever 21.

Jag undrar hur jag ska underhålla två festglada australiensare i Helsinghåla/Hyperborg. Jag känner press/stress.
Jag undrar varför pengar inte växer på träd. Jag undrar varför man måste leka vuxen. Jag undrar varför jag måste kartlägga de kommande fyra åren innan nästa måndag (UCAS deadline var inte den 31:a som jag fått för mig)...


Jag hoppas att jag inte får skavsår på hakan som i lördags.

/Isabella


Kommentarer
Postat av: Helena

Undrar hur du fått skavsår på hakan?! London verkar lovely, men när får man se dig och australiensarna i Helsingborg?! Puss mamma Undrar vad är det med covent gardens trappor?

2009-04-28 @ 14:05:57
Postat av: Isabella

Hahaha. Mamma, vad roligt att du läser bloggen. Jag ringer upp dig, nu fungerar min mobil igen.

2009-04-29 @ 12:08:03
URL: http://mevoy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0