TIME CAN CHANGE ME, BUT I CAN'T CHANGE TIME


Vad tiden går fort när man inte är minderårig. Och äter gröt och äpplen. Gick ut i lördags. Det var en lyckad kväll för både mig och Anna. Det har jag kvitto på. Dåliga lokala punkband uppträdde, men sånt spelar mindre roll när man dricker banankaksöl och har trevligt sällskap.

Igår promenerade jag och Emilia runtomkring Millenium Bridge, Tate och allt detdär. Var också på marknader kring Liverpool St. och Brick Lane. Fanns mycket åtravärt. Men köpte inget. Man kan köpa lycka men jag vill få den gratis.
Visst, jag köpte en cupcake, den vär äcklig, jag gör inte om det. Gratis frappucino is the way to go.

Var i Covent Garden, lyxa till det med middag på en indisk restaurang. Gott. Ett glas rött. Jag gillar rödvin.
Jag gillar South Park. Kolla in Fishsticks om ni inte har gjort det ännu.

Nu skall jag plugga då jag bestämt mig för att ta proven i mattematik och affärsekonomi när jag ändå är anmäld. Hem till Sverige på Fredag tror jag, får se. Idag ska jag promenera upp för Covent Gardens 14 våningar av trappsteg. Vardagsmotion. Sen ska jag ut.

hej och hå
pussar på måfå

/Isabella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0