var tog allt vägen

Nu styr jag upp. Ska återvända för att ta några prov som jag givit ett halvår av mitt liv, dragit ut på min vistelse i staden jag inte trivdes i, Helsingborg. Jag undrar hur det blir nu. Kanske inte blir detsamma. Kapitlet Barndom känns avslutat och avlägset, det halvåret kändes som en alldeles för lång epilog. Jag känner mig lite annorlunda. Jag har aldrig varit så fåfäng i hela mitt liv, men heller aldrig lika lycklig, inte lika ångestladdad, eller på. De kom i lika stora doser. 

Återvänder till Helsingborg på måndag. London är väldigt bekvämt på ett spännande sätt. Kommer att sakna det, vilket med tanke på ca endast en veckas vistelse, gör mig till ett känslomässigt psychofreak. Har biljetter tillbaka hit den 26/5 tom 15/6, men inte har jag en aning hur det blir då. Om jag kan finansiera ett centralt eget boende, eller om jag ska bo hos en nära vän ganska långt utanför.

 Regina drar, men själv vet jag inte vad jag gör.

/Isabella


Kommentarer
Postat av: Regina

Ska Ben och Norm till Hbg? haha

2009-04-30 @ 14:04:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0