21 here I come (in two years)!

Fyller 19 idag! Första födelsedagen utan föraldrarnas uppvaktning, men som vilket bortskämt barn somhelst vet jag redan vad jag fått i födelsedagspresent; en MacBook Pro och en iPod. Tack!
Fick ingen tårta. Fick små mjuka kakor. Och kort och presenter från skämtbutik. Mike är fortfarande här så jag fick ett kort av honom med. Ikväll ska jag ut med J. Nu ska jag köpa toapapper... Sedan ska Ed betala för lunch middag eller whatever på ett matställe. Jag ville gå till Ed's Diner. Nu vet jag inte om jag orkar. Portobello Market duger bra.


Kommentarer
Postat av: anna

grattis! hoppas du fick en fin dag,

hahahahah jag läste porecis det med att mike är kär i emilia. det är ju helt fantastiskt.

det är så kul. gjorde verkligen min dag.

GUD hahahahahah

2009-08-08 @ 15:45:56
URL: http://dropit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0