Banksy and Bristol.

Imorgon kl 2000 bär det av till Bristol. Kommer hem på torsdag eftermiddag, sedan jobbar jag kväll. Skön minisemester. Känner mig lite småsjuk från svettig arbetsmiljö, enformig kyckling/curry/nanbrödskost och jätteparfymerat rosa tvättmedel.

Ska träffa lite familj och vänner. Ska bli roligt att åka bort. Länge sen jag varit på ett nytt ställe. Bara de två storstäderna, Roskilde och Helsingborg. Men det här är en alldeles ny och färsk situation. Ska försöka ta bilder, men E gillar inte att bli fotograferad, han är verkligen inte fotogenisk. Jag ska också fotografera de roliga reklamplanscherna på tunnelbanan innan de byter ut dem.

/ "Get ready for summer... with cosmetic surgery."

Kommentarer
Postat av: Michelle

I'm home sweety! :) CHeck my facebook album hade såååå jävla underbart! Vi måste prata snart! Hur är London??? PUSSPUSSPUSS till världens bästa tjej

2009-08-20 @ 16:03:55
URL: http://michepiche.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0