Berlinmuren

Kan jag inte ta och riva ner Berlinmuren redan nu. Någon grävde upp skissen och byddge den ikväll. 
Jag är dum. Nu vet jag att man ska tänka på konsekvenserna i alla lägen. Aldrig vara trendig och bete sig på ett trendigt sätt.
Bara gå efter det man VET är rätt. Inte gissa. Inte i sådana här lägen. 
Kortvarigt måste inte betyda att det aldrig varit.
Gud vad jag ogillar mina beslut ibland. Kan vara så arrogant och tankelös. Folk har gjort värre, 
men vem vill någonsin vara en dålig människa?
Jag kan inte sova på saken.
Jag vill inte sova ensam i en dubbelsäng.
Jag känner mig som skräppost, den som Alan så gärna river itu.

Imorgon jobbar jag. Hoppas jag jobbar mer. Så att jag inte är i vägen.
Men nu finns det nästan inget samband längre. Jag vet inte. Vad vet jag.

P.S. Vi gick på Ed's Diner och drack milkshake och åt burgare. Peanutbutter Butterscotch är bäst. Sen åkte vi till Stockwell och såg på Man Get Out. Jag fick deras t-shirt. 

Kommentarer
Postat av: Michelle

vad har hänt söt? du låter ledsen..:( killproblem?? jag har. som fan.. vet inte vad som hände egentligen... vi måste prata snart igen lova det?! och deppa inte ihop du är i världens bästa stad! Puss:*

2009-08-11 @ 00:46:10
URL: http://michepiche.blogg.se/
Postat av: Isabella

Nejdå, det är bra nu. Bara endagshelvete.

2009-08-13 @ 13:50:02
URL: http://mevoy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0