Ett American Apparel jobb fattigare, en Harry Potterfilm rikare.

Jag har sett Harry Potter 6 idag. Bra, men lång. Boken är lång. Gillar boken, gillar filmen. 
Skönt med en ledig dag idag. Köpt en Ben & Jerry's milkshake fastän jag ville ha en Oreoshake från Coffee Republic - jag vart missnöjd. Och jag blev illamående som vanligt efter mjölkig glass, men det brukar ju vara så gott att det är värt det. Har hämtat upp mina cash in hand pengar från utdelning av flyers i lördags, hon har mitt nummer och jag kommer få flera sådana jobb! Skönt. Sen köpte jag en vippig svart vitt blomstrande kjol från Dorothy Perkins (på rea för 13 pund). Fick ett mejl från AA, fick inte jobbet, menmen. Inte ledsen men lite sur och "a-ha.."

"Dear Isabella,

Thank you for coming in to see me, however due to the large number of 
applicants its not possible to hire everyone.

It was great to meet you, but we wont be offering you a job with us 
this time.

All the best for your future.


Lisa"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0