Jobb idag, ingen utgång igår.

Ed kom hem igår. Jättetrevligt! Men han var inte så road över att jag hade "tagit över" rummet. Jag ska städa när jag är ledig och han är borta. Jag laga pannkakor imorse. Inte så duktig på själva tillagningen.. Men, men. Gick inte till Secret All Night Party igår. Var för trött efter flyer utdelningen igår, det var inte så roligt. Bara promenera runt och lämnade flyers. Jag hatar att jag "skryter." Jag måste lära mig hålla tyst. Var tyst, Isabella. 

Nu ska jag göra mig klar, strax åker jag till jobbet, och vill vara där i god tid, så att jag slipper svettas! Jag tror inte att han gillar att jag har svenskt keyboard, även fast han inte sagt något.

Jag vill inte gå någon på nerverna!

Tjadå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0