lat och fet.

Blir det mitt livs nästa kapitel? Skulle börjat jobba klockan elva, jag försov mig och sedan ringde de igen, mitt knä är konstigt så jag skippar mitt kvällspass likaväl. Berättade jag att jag trillade igår? Jag trillade igår. Väl ute på joggingturen längs kanalen och snubblar på asfalten. Kanske att jag jobbar på fredagen i alla fall? För tillfället har jag inget bättre för mig (än att stanna hemma vilket i och försig är mycket bättre speciellt med tanke på sällskapet). 

Men förutom att jag har varit en opålitig dum svikare idag, så har jag en ledig där framför mig! När hände det sist? i onsdags. Jag har jobbat mycket. Inte konstigt att jag känner mig deppig och sliten och sjuklig. Ska dricka massa thé och köpa ägg. Laga omelett. Hejdå fettig indisk mat!

Eftersom E kommer hem imorgon så passar jag på att uttnyttja terassen. Musik och öl. 
Imorgon passar Notting Hill Arts Club bra. Jag har ju aldrig varit där och imorgon är det gratis. En massa ögongodis finnes där. Ikväll är det ökända White Heat-tisdag på Madame JoJo's. Får se om jag pallar... Nej.

Kanske att jag städar och läser, vad hittar man annars på när man är ledig?
Har börjat "teckna" igen. Jag saknar konst. Jag ska stänga in mig på mitt rum och bli hög på lim och laknafta när jag kommer hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0