thé och vinäger

Dricker detta samtidigt som jag slevar i mig jordnötssmör. Kanske att jag joggar innan jobbet. Bytte nämligen min torsdag mot en arbetskamrats måndag. Alltså förlorar jag endast 8-9 timmars arbete om jag säger upp mig efter tisdagsjobbet, alltså imorgon. Nu jobbar jag dessutom en och halvtimma längre :). Alltså 9 pund mer.
Har inte kollat upp hur mycket jag jobbat denna arbetsvecka men det känns mycket minst, okej lite över 30 blir dedt, i och med att jag dumpar 9 timmar på fredag.

Nuskajagkollapåentourage.

Kommentarer
Postat av: Nina

Mmm peanutbutter... hey yeah sure, whats your offer :)...I have more versions of who would have thought that love could be so soft if you want to see them before deciding...and which one of war tripping would you want?

2009-08-24 @ 22:56:47
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0