Chillaxing on the Clean Fresh Sunny West Coast

Nu är jag på sommarstället på Sveriges renaste västkust! Hamburgö heter stället.

Kom hem från Roskilde i måndags, jag orkade inte osa syrliga ölresten i två dagar till (skulle helst ha jobbat). Gick och la mig klockan 20:00 vaknade klockan 11:00.
Skogspromenad med Maja och chilla hemma hos Fille. Det hände igår.
Idag>>
Ja, tog bussen från Helsingborg C kl 06:55 imorse. (Jag gick inte och la mig, satt uppe och letade nysläppta skivor och brände dem i hysterisk takt) Anlände klockan 11:00, Uddevalla Torp Köpcentrum. Classy.
Nu sommrar jag och ska åka ring och wakeboard så mycket som möjligt i en veckas tid. Sedan åker jag tillbaka till min "bostad" i London. Herregud, egentligen kan jag inte säga att jag bor där, men tekniskt sett gör jag det. Betalar hyra och allt. Allt som fattas är jobb. Hellre ha roligt roligt än att gå och bli rik men självmordsbenägen här i Helsingborg. Det är okej att vara fattig nu när jag vet att det kommer bli bättre efter utbildningen. Jag siktar trots allt på att bli en "IBanker." 

Roskilde var härligt! Och människorna i mitt camp var trevliga, trots att de visste att jag var svensk. Jag bodde i gay-camp. Roligt. Men nästa år hoppas jag på Glastonbury. Närmare hembasen i Dundee, Skottland.

Nu ska jag hoppa i saltvatten och sköjla bort det sista av Roskildesnuvan.

Senast spelade:
White Stripes - De Stijl
St. Vincent - Actor
Grizzly Bear - Veckatimest
Crystal Stilts - Alight of the Night

/so fresh and so clean clean!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0