Honey, I'm home!

Nu är jag här igen och har klurat ut ett sätt att klara mig utan att få huvudvärk när jag skriver på ett brittiskt tangentbord - ändra till svensk tangentbordslayout. Funkar perfekt, tack Annika! Jag får ta och skaffa ett billigt headset så att jag kan skypa så har jag det ännu mer underbart. Jag gillar London. Måste bara få London att gilla mig. Det kan vara lite knepigare.

Flyget hit var mycket behagligt, det här var årets hittills mest bekväma resa, med tanke på det trevliga sällskapet i form av Emma och Stella (de var pepp, det var verkligen Stella) och den sena avgången (som innebär att jag kan sova på kvällen).
Vi hatade Danmark tillsammans. Annars är det något jag brukar göra ensam, speciellt på Kastrup. Allt är så jävla dyrt, så då kan vi svenna ihop oss och jämra och klaga. Jag köpte en muffin och en "this water" dryck på Starbucks för 56 DKK, ca 90 svenska alltså. Gissa om jag var arg. Det står inga priser för att det är för dyrt.

Sen landade vi i London och köpte en punds-mackor.

Imorgon ska jag försöka ta mig samman och åka in till stan för mjölka mina kontakter i hopp om att få ett jobb i en värld av lyx och flärd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0