HOPPAS, HOPPAS, HOPPAS!

att jag får jobbet! Ännu finns det en chans, jag rindge och de sa att den sista skulle provjobba idag, så hon ringer imorgon, beskedet kommer då. Jag lär ha en mycket sömnlös natt. 
Det här kan komma att avgöra om jag kan stanna i London eller måste dra "hem" härifrån. 
Jag vill stanna kvar!

Curryn räcker länge, men inte så mycket längre till. Jag har ätit detta de senaste fyra dagarna. Bra allround kost, med massa grönsaker och ris. Protien får jag från grädden i såsen.

Jag är nervös, obekväm, orolig, jag vet att jag kommer böla av lycka om jag får jobbet men annars kommer jag att vilja snitta upp min vänsterarm. Det är verkligen starka känslor jag förknippar med detta jobbet. Jag hatar att misslyckas. Jag har stor prestationsångest. Jag vill så gärna få detta jobbet, jag kan inte betona det mer. Men det känns som ett smärre mirakel måste inträffa för att det ska ske i nuläget. Och att de andra är sämre än jag. Men jag vet inte. Det är så jävla svårt att veta, när man inte gjorde något särskilt alls på provdagen. Allt man skulle göra var att ställa fram bröd, servera dryck och duka av borden.  Jag vet inte om jag gjorde det tillräckligt bra. Kan jag ha mer ångest? Det hoppas jag verkligen inte.

Kommentarer
Postat av: Michelle

du är duktig och det kommer lösa sig för dig. don't give up baby! hehe och det ang min bild får vi ta senare if u know what i mean...;) pusss från sverige:*

2009-07-29 @ 01:34:21
URL: http://michepiche.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0