Letters from London

"Jag väntar på svar idag, har ännu inte fått det, men jag har fått en till intervju imorgon på en restaurang/bar/klubb som heter Tamarai och ytterligare en intervju på lördag på French Connection. 

Jag har ju skickat in ansökningar till allt möjligt så nu har jag intervju på en modellagentur för reklamfilmer, extras i filmer etc (haha) och dessutom fått svar från ett flygbladsjobb för klubbar. Haha.

Så jag tror ändå att jag kan få jobb så att jag klarar mig och inte behöver sälja aktier.

Väder är bara väder. Här är det grått hela tiden, men hellre det än Kaliforniskt solsken och en ful bränna."

/ forever vampire.

Kommentarer
Postat av: Michelle

haha och jag som älskar kalifornien, att ligga vid poolen och sola och läsa amerikanska ELLE.. ahh, i miss it..:)

2009-07-29 @ 17:43:32
URL: http://michepiche.blogg.se/
Postat av: Michelle

ps. du är supersöt på bilden!

2009-07-29 @ 17:45:18
URL: http://michepiche.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0