löser det sig här i London?

Jag vet ej. Hoppas, hoppas, hoppas.
I lördags ringde jag Ed och bad honom komma hem tidigt. "Please, please, please!"
Han kommer hem på lördag. 
För tillfället har jag inte råd att åka till Bristol och se Banskys utställning. 
Jag hoppas att jag får det i födelsepresent, en getaway till Bristol.

Jag vet inte hur det blir med jobb, men jag ska fortsätta söka söka söka. Jag vill, vill, VILL.
Idag gick jag till Sainsbury's och köpte toapapper, batterier och äpplen. Så fattig är jag. 

Igår köpte jag kinamat på festivalen för £6.50 och som straff får jag svälta lite tills jag får en inkomst, om jag får en inkomst. Jag har i alla fall ett gränslöst förråd av ris och pasta.

Nu funkar den trådlösa datormusen (tack vare inköpet av batterier)! Lite vardagslyx.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0