mitt flottiga tangentbord

Jag stinker och jag vet om det. Vad tycker den gamle skotten om mig nu?

Blev nyss uppringd av någon som sa att jag hade sökt jobb hos dem, jag bara "what, what?" Jag kommer inte ihåg detta, jag känner mig schizofren av all denna jobbmani, kluven, allting leder mig åt olika håll, känns som jag varken har tid eller koll. Men egentligen har jag båda. Det var ett servitrisjobb på Hilton, jobbrekryteringsgrej. Jag tror att det var på hotell, vet i alla fall att det var ett servitrisjobb. Hoppas att det går bra, hellre det än inget. Egentligen vill jag jobba i butik eller på café.

Jag tycker inte om att bo ensam!
Ensam i en storstad. Jag behöver ett jobb. Pengar mat kläder skor. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0