six pack abs and beer

Ja, nu kommer vi i form! Har hittat bra ställen att jogga på. Idag: längs med kanalen vid Westbourne Park mot Camden. Imorgon: Hyde Park. Det är jobbigt att tänka på nuet i London när jag har en del ouppklarade byråkratiska komplikationer att sköta på hemmaplan.
Blir lite crazy.

Kortsiktiga mål: 
     få ett trevligt, hippt jobb
     få en stålkropp
     fortsätta leva, ha det mycket roligt, med en massa musik och öl
     köpa en Walkman

Långsiktiga mål: 
       träffa och samla på mig de mest underbara människor i världen
       ha det roligt
       resa ofta
       vara väldigt ekonomiskt oberoende

Just nu känner jag bara "jag är så trött orkar inte riktigt engarera mig till hundra procent, speciellt när viktiga människor inte svarar i telefonen, jag vill bara rulla ihop mig på soffan, kolla på Synecdoche, New York ätandes Honey Crunch-flingor."
Det känns lite svårt innan det blir lätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0