trött, mätt och belåten

Var på en massmänniskointervju idag. Jättemånga människor runt ett bord i väntan på sin tur att bli intervjuad. Jag är en utav de "lyckliga" som får jobba. På Tamarai hölls intervjuerna, mysig restaurang, the Underground Pan-Asian Paradise. Jag tror jag har fått jobbet. Ska i alla fall jobba imorgon kl 17:30, på hans andra restaurang (har tre) som ligger i Mayfair, vid Hyde Park, gatan precis intill Bond Street. Chor Bizarre heter den. Standardbetalt, lön en gång i månaden, kan vara ett litet problem för mig, hoppas man får massa dricks!

Är väldigt glad över intervjun på American Apparel imorgon. Vill väldigt gärna jobba i klädesbutik, speciellt i denna! Ska jag fjäska med en AA uniform?

Jag gick hem från Holburn (lite öster om centrums mitt-i-prick). Det tog 2,5 timmar. Och med det hann jag köpa ett par kostymbyxor på Primark som sitter som smäck för bara fem pund. Sitter så tajt så att trosorna inte syns. Too much information? Too bad. Det ser faktiskt bra ut, nu ska jag bara lämna tillbaka £30 Zara byxorna som sitter hängigt och löst, jag får en jättelik bakdel i dessa och stora stockar till lår.

Jag har legat på taket och mysigt med musik, té och djupa andetag. 
Platt på rygg, tittat upp mot stjärnorna.

Som broder Oskar brukar säga: 
"man ska sikta mot stjärnorna, även fast man kanske bara når månen."

Kommentarer
Postat av: Michelle

ja fjäska på! woho, har du fått jobb? då kan jag ju komma snart då?? :)

ring mig när du kan så jag kan boka asap!! puss



ps. har ändrat min blogdesign. blev det fint? :)

2009-07-31 @ 01:29:06
URL: http://michepiche.blogg.se/
Postat av: Isabella

Jo, fint, men du borde byta byline bilderna, och inte ha skorna och detdär ;)

2009-07-31 @ 02:14:35
URL: http://mevoy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0