uhn tss uhn tss uhn tss

Nu går det bra! Var på American Apparel intervjun, kom dit svettig, lämnade kontoret ännu svettigare. Men annars gick det väldigt bra. Fick torka svett innan de fotograferade mig. Hade på mig AA lamé leggings i alla fall. Med turkosa Doc Martens och Forever 21 kort grå silkesklänning. Tror det gick hem. Nu ska jag strax iväg till jobbet på den indiska restaurangen i Mayfair. Har precis köpt biljett till Beach House och Vetiver på Union Chapel den 21 Augusti, oh yeah, det känns bra! Och lämnade tillbaka Zara byxorna, de misstänkte ingenting! (Haft på mig dem i Regnet, på en timmas promenad från Hammersmith till Westbourne Park) £30, ja tack! Köpte svart skjorta på Primark £2.50, I'm ready for the floor!

Och nu rullar massa flyering jobb in! Ett från Jalouse ( www.jalouse.co.uk) and Amika (www.amikalondon.com), något random hemlighetsfullt där man får adressen per sms precis innan intervjun.. Tror jag måste skippa det, de ville ha intervju imorgon mellan kl 2-4, men då ska jag genomföra massa "shopdrops" för Boom Boom Club, får åtta pund per timma, 4-6 timmars jobb, bara lämna flyers i butiker.  Från lunch tills affärerna stänger! Cash in hand. Oh, baby!

11:30 möte på French Connection. Jag kommer att kick some ass, precis som jag gjorde idag på AA. Minus svetten. 
Köpte deodorant efter intervjun idag, det var så pass... Svettfläck under ena armen (?!) fast jag tror inte de märkte.

Nu ska jag laga någon mat, kanske det blir något utav Eds festivalhittegods, passar mig bra, det är gratis men smakar dyrare.

Things are working out!

happy bye bye
on a high!
/The Rollercoaster

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0