Volvo!

Yes! Jag har ett missat samtal från American Apparel! Förmodligen en till intervju! Men de svarar inte så jag får testa imorgon, eller gå in i butiken eller något. Det här är något jag vill ha! Har ännu inte hört något från Chez Kristof.. Men håller ut. Förmodligen något krux som inte fixas av att jag ringer upp dem igen. Låt dem ta sin tid. Imorgon ska jag försöka lämna tillbaka mina Zara byxor, få tillbaka 30 pund. De ser för gubbiga ut och jag behöver pengar. Intervju imorgon! Pepp. Jag känner att jag förtjänar en cupcake. Men tills dess får jag äta av min hemmagjorda sorbet och Eds festivalfynd. Pallar inte lägga pengar på mat, men cheddarost, bröd, och jordnötssmör behöver jag egentligen. kanske köper det på Iceland, Sainsbury's. Vill ha mat, hungrig! Nu går jag på kvällspromenad men tror att jag inte köper något. Kanske. Bröd behöver jag faktiskt. Cheddar, gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0