En mycket fin dag




Hej! Har haft en väldigt härlig dag idag. Vakna upp sent. Cykla till stranden för att äta picknick och bada (och torka i solen). Med Elinor. Gott och mysigt med ett bekant ansikte! Sedan stötte vi på ett till bekant ansikte och ännu ett till. James!! Vi syns på stranden imorgon. Helsingborg är helt okej en dag som denna uppklädd på grund av U21 EM i fotboll. Dålig livemusik. Gratis produktprover. Snodde med mig pick me upp-tabletter för fyra dagars tid och schampo och balsam för en vecka. Packar snålt inför Roskilde.

Nu ska jag fixa och trixa med min hjälpande hand och sedan väntar en massa byråkratisk bullshit (inför studier i höst).

Om en halvtimma bär det av till Köpenhamn, släpar med mig tältet. Fest! Nina!

>Yippikayay

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0