5 PM

Verkar vara standardtid för våra morgonrutiner, att vakna, duscha, äta. Nu är klockan tjugo i tio. Snacka om att vända på dygnet. Vi har kollat på Pinocchio och ätit B&J (den är inte billig här heller). Time to turn back time. Vi ser fram emot alla spelningar denna veckan utan att 'throw pearls before swine' (nu låter det inte som Magnus Uggla, Regina!)

Lyssnar på Beach House och funderar på att gå ut en sväng. Vädret är inte längre lika stormigt som i Pinocchiofilmen.
Men det här är nog första gången vi inte gör något betydelsefullt sedan vi kom hit. Välförtjänt lathet. Sunday, Sun-less-day /I.

Kommentarer
Postat av: Michelle

åh ben & j är så jäkla gott! saknar er! har ni det bra där borta? inte slut på pengar rean väl? haha jag skulle fan shopap upp mina direkt. men sen är jag väl rätt extrem oxå:P impulsköp u know!



pusskram

2009-03-30 @ 20:14:02
URL: http://michepiche.blogg.se/
Postat av: Isabella

Yes, indeed, prima prima :). Dollarn har sjunkit ännu mer, bara att shoppa på om man nu vill. Det suger dock att vara under tjugoett, är lite av ett wet blanket... Känns som jag inte riktigt vill shoppa så mkt mer, har allt jag behöver, nu blir det presentdags :)

2009-03-31 @ 00:22:10
Postat av: m

2009-03-31 @ 15:58:55
Postat av: helena

Hej, i stockholm vårliknande dag. Verkar härligt over there! sAKNAR DIG! mR KAPOTANOVICS RINGDE, DU MÅSTE ANMÅLA DIG TILL MATTE PÅ ISH, BUMS SENAST UNDER DAGEN! FAXA ANNÄLAN!! RING MIG SNÄLLA S-S!

PUSSAR MAMMA BRA ATT DU HÅLLER IGEN PÅ SHOPPINGEN!PPS

2009-03-31 @ 16:03:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0