Late Night, the Only Time I Function

På dagarna är jag sjuk, sent på kvällen blir jag frisk och då stannar jag uppe och översätter. Men i strävan att befordra min hälsa promenerar jag. Mamma också.
Med musik. Ibland ihop. Regina längtar, bränner skivor för ljudkvalitet bortom inbyggda datahögtalare. Sammanhanget:

"På tal om att bränna skivor, ska bränna Animal Collective's nya till mamma. Jag frågade om hon ville lyssna när vi gick i skogen, och så hade hon på sig hörlurarna hela turen! Jag bara: "Mamma, man brukar inte ha på sig hörlurar hela tiden när man går med någon annan..." hon fatta inte hinten: "jasså, det visste jag inte," och fortsätter med Brothersport på hög volym." /I.

Kommentarer
Postat av: nina

hahaha that is sooo your mom...

2009-03-09 @ 14:24:26
URL: http://apaintbrush.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0