The Past is in the Past, Not That Anything Ever Happened!

Konstigt, konstigt! Okej, träffa en cool kille på en bar som tyckte jag var cool för att jag sa "peace/piece." Fin konst, men konstig dåvarande flickvän som sökt upp mig på YouTube!!

Made by Matthu:

Här är fd flickvännens mejl till mig:

"Hej!

Jag var Matthus flickvän i Hbg. (Skulle gifta oss osv) Vad jag förstår var han rättså flörtig när jag inte var hemma typ. Vill bara veta vad som egentligen hände - om du hade en relation med honom, eller vad... Hur lärde du känna honom ...och så..

Är inte ute efter dig, bor inte ens kvar i stan....

Försöker bara förstå vad som egentligen hände mellan oss och var sanningen egentligen fanns...

Maila mig gärna!

Z.
"
/Isabella Hahahahahah

Kommentarer
Postat av: R

Haha, det bästa "osv"

2009-03-10 @ 00:32:55
Postat av: anna

HAHAHAHAHHAAHAHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHAH



ISABELLA DETTA GJORDE MIN DAG!!!!

:D:D



HAHA!

2009-03-10 @ 11:13:44
URL: http://dropit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0