090503

Godmorgon. Idag är det väldigt fint igen. Men vafan, det blev ingen karoeke igår. Efter Spring Awakening, som var en ganska bra musikal förutom att man fick lite kväljningar när huvudkaraktärerna, paret, sjöng och agerade ihop. Båda hade tunna, Disneysläta stämmor och såg bra ut.

Sedan efteråt var det tänkt att vi alla skulle ut och fira med kareoke, men nehe, Anna behöll sitt sällskap för sig själv. De åkte iväg och sjöng kareoke, fyfan vad jag är avundsjuk! Men jag hade det bra ändå, ska inte klaga.

Idag!! Då ska det sjungas. Det har jeg håbning på. Men nu efter dusch bär det av till Brick Lane och Sunday Up Market. Idag är det Fridas tur att gå på date, därefter drar vi till Tate. Sen chinosmat. Det här ska präntas in i söndagen den 3:e maj. Och så vill jag ha blåbärsöl.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha

2009-05-03 @ 14:11:56
Postat av: anna

men vad roligt att folk hör av sig till mig!!!!

2009-05-03 @ 17:52:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0