Absence makes the heart grow fonder.

Jag är tillbaka i Helsingborg, hemma, efter en underbar helg i Båstad, tack Michelle! Den var så ljuvlig.
När jag kommer hem är mamma uppe, lite orolig för att jag glömt mobilen denna helg och inte riktigt signalerat vart jag skulle, hur länge jag skulle vara där. Ja, i alla fall så går jag upp, in på rummet, och voilà, mamma har köpt mig en vidunderbar garderob! Tack tack tack, du underbara. Det var en fin "welcome home"-present.

Clichéer. Dessa är jag emot. Hursomhelst är jag pinsam av naturen och gillar pinsamma saker, som att göra piruetter när jag joggar och att följa "the City." I sista avsnittet får man smaka på lite visdom från ingen mindre än Diane von Furstenburg.

"Absence is to love what the wind is to fire. If it's a small fire, the wind kills it. If it's a real fire, it intensifies it. Absence should do just that." Jag kände bara för att avsluta där.



Den nya garderoben samt min pimp-hörna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0