Ensam hemma

Jag är fortfarande ganska clueless när det kommer till "skatberegning." Jag tror inte att jag skulle klara det så bra i Danmark. Jag förstår inte vad de flesta säger, inte när de väl pratar på, jag blir frustrerad, irriterad och ilsken som en stucken Ferdinand (som annars är jobbigt apatisk).

Jag tänkte hoppla ner till stan och köpa lite svenska presenter till mina Londonmammor. De kommer att älska dem. Det känns som det är dags att locka hit lite folk, då ingen annan än jag själv är hemma. Vi får se. Jag tänker hursomhelst inte röra mig ur fläcken, de får komma hit. Nu ska jag pimpla vin i soliga solsken. tjadåhej


Kommentarer
Postat av: Michelle

miss ya baby!!!:*

2009-05-24 @ 03:59:57
URL: http://michepiche.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0