Gamla kläder återuppstår?

Sitter vid datorn och dricker varmt te. Jag lyckas dricka det varmt, för en gångs skull. Igår när jag skulle hämta upp en resväska samt mina gamla kläder, påmindes jag om hur pappor oftast inte vill att man ska växa upp. Man ska vara den föreviga flickan. Mitt sortiment sommarkläder är minst sagt begränsat. Allt är vitt och flickigt. Min pappa uppmuntrade mig att ta med de ljusa nästan vita märkesklänningarna i barnstorlek som jag haft sedan jag var femton. De sjuka är att de passar fortfarande. Jag var en aning fetare då än vad jag är nu, vilket faller på plats med tanke på att jag var inne i en cheeseballs-period och vräkte i mig allt och alla. Jag kan ha samma kläder som jag hade då fast än jag är en helt annan människa idag (tackochlov). Men det ser ju inte ut som jag har förändrats.

Kommentarer
Postat av: Joakim

Hej! :D

Tack så mycket. Jag såg mina glasögonbågar i ett moderepotage i tidningen Fredag, och kollade upp märket, vilket är Prada, och sedan gick jag till en återförsäljare av Prada, vilket var Synoptik! :) Så beställde dom hem ett par så fick jag pröva dom, mycket bra affär, och inte så dyra heller.



Men om du vill ha billigare altenativ och kanske ha glasögon fast du inte har synfel så har Urban Outfiters coola glasögon. :)



Hoppas du hittar det du söker! :D

Kram

2009-05-25 @ 17:04:46
URL: http://laang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0