How tall are you? I think we discussed this yesterday.



Hade en mycket trevlig kväll igår på The Old Blue Last, Wavves spelade inte, men det gjorde PENS, ett snarlikt band av noisekaraktär, som förövrigt ska turnera med Wavves i Storbrittanien när de återkommer, från och med 22:a juni...

Idag var det mycket skabbigt. Jättevarmt och jag hade varket puder eller solglasögon för att dölja min skabbighet. Oj Oj Oj. Var på Portobello Market och köpte mig en billig måltid på två pund. Jag var mest i skuggan, så det var okej. Men när jag åkte tunnelbanan hem till Bow, då regnade det ryggsvett. Jag fick panik. Det var ingen rolig färd.

När jag väl framme sprang jag till parkens ljuva trädskugga, väntade på att vinden skulle blåsa mig torr och vräkte i mig jordgubbarna jag köpt på marknaden. Jag lyssnade på Too Young Too Love och insöp ordens sanning.

Jag har duschat bort all intorkad svett så nu känner jag mig fräsch igen.

Nu ska jag strax åka till Guilford, stanna där över helgen, sedan återvända. Hitta flera boendealternativ.
Couchsurfing, någon?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0