I Båstad


Sitter i köket hos Michelle, och internetcaféar, tre datorer på ett bord.
Jag känner mig väldigt befriad ifrån strypgreppet som heter "Dfuser."

Tre killar som bara umgås med varande för att hinna jobba klart.

Oskar: Min brorsa, lång och smal kille med ett afro, disträ, och så pass positiv att han visslar hela tiden. Han äter upp mina ananasskivor och dricker mitt kaffe. Jag kan låna hans snygga jeans, vi har samma storlek.

Johnny: The stylish Asian, började snyggröka den dag han fyllde arton, för några dagar sedan, klippte sig igår, det tog tre timmar. Trendfaktorn är hög. Han piskar min bror med mitt lackbälte. Det får han gärna fortsätta med.

Dennis: Ser ut som Oskar och låter exakt som Johnny (de har likadan röst och skånska), lysnnar på Rix FM och spelar på vår trumpet fast än han inte kan det. Dessutom raggar han på 94:or.

Kommentarer
Postat av: Michelle

I'll save ur ass any day! :*

2009-05-17 @ 14:22:10
URL: http://michepiche.blogg.se/
Postat av: Michelle

ps. his afro is HUGE! Haha

2009-05-17 @ 14:22:23
URL: http://michepiche.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0