I was born to be a business woman

Jag gillar att lura stora kedjor på pengar och ägodelar.
Idag lämnade jag tillbaka ett par stövlar som jag köpt på Scorett i vintras, originalpris 1699 kr men det var 30 % rabatt alltså skulle jag betala 1190 kr. Men kvinnan i kassan klantade till det och drog originalpriset på kortet, då skrek jag till och fick mellanskillnaden i kontant.
Thank you for your fuck up!
Idag när jag lämnade tillbaka skorna visade jag upp historik i kontoutdrag från detta kortet, alltså "Scorett 1699 kr", jag fick avdrag på 20 % i slitage (5% per månad). Jag fick därmed 1359 kr insatt på mitt kort. Jag tjänade 169 kr på att använda ett par stövlar i fyra månader.

Jag fick tillbaka mer pengar än vad jag betalat från början. Ka-ching


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0