Londondondon

Resan hit gick mycket bra. Det enda som jag själv kan förändra är min överdrivet goda tidsmässiga framförhållning. Ja, jag som alltid är sen, är väldigt noggrann med att inte missa flyg, det är ju inte att bara hoppa på nästa. Så kanske inte ska ändra på det. Det är bara lite tråkigt heltenkelt. Jag är en sann ekonom när jag reser, även fast min kropp inte riktigt är bekväm med det. När jag sliter med att få på mig jackan i den lilla klena flygstolen, eller när bussbältet ständigt stryper säger min hjärna: "håll käft, kropp!"

Jag är så flummig med bussar. Jag gillar inte att likadana bussar med samma nummer avgår från samma ställe fast än de går åt motsatta håll.

Jag kom iallafall dit jag skulle och såg fina saker på vägen... till Anna! Woho! Super.

Igårkväll var jag ute med Frida i SoHo, gick på gayklubb, den mittemot kön till Madame JoJo's, en "straightklubb" med indie electromusik. Väldigt bra! Mycket dans, Mycket Komplimanger. Uppvakting, drinkar och taxi hem. Bästa och roligaste kvällen jag haft på klubb! Och jag är jävligt svår att tillfredsställa.

Idag ska jag göra en massa praktiska krångel, NI-nummer, bankkonto, mobilkort och shopping! Jag ska titta på när andra gör det, inte deltaga i masskonsumption. Nu ska jag på Evidence of Identity möte!

/Isabella

Kommentarer
Postat av: Michelle

shit vad kul du verkar ha det! :) men du asså tror inte jag kan komma ändå, det blir komplicerat. asså vi kan ju träffas i london efter sommaren, när du bor i skottland ellerhur?

2009-05-27 @ 18:27:48
URL: http://michepiche.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0