My Docs Saved the Day



Idag gick inget som planerat. Jag åkte till skolan, trots dåliga busstider och ösregn, men  när jag kom dit för att hämta upp diverse dokument var allt öde, dött och tomt. Alltså fick jag inget utav den färden. Sedan fikade jag inte med Christopher. Jag stötte på honom på sta'n, han skulle vidare och lura massa åttor att gå på ProCivitas. Så det var i och för sig bra, jag är pro hjärntvätt. Där vände det. Nu ska jag äta middag på Olssons Skafferi med mamma och bror. Tjadåhej.

P.S. Min bror hade precis ett samtal med en av hans "kollegor" Dennis som också ska propagera för ProCivitas i afton. "Hoppas fan inte du går ner och raggar nu, dom e 94or, Denkan!"

Nothing went my way, but all in all, my Docs saved the day.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0