No one is to blame but me...

Kan jag egentligen sura över att jag inte fick se Wavves igår? Nej. Jag skulle stuckit direkt från sta'n, men åkte hem i princip bara för att dricka öl. Hellre spiknykter på en konsert än ingen konsert alls.

Det blev allt senare och senare när jag väl var hemma, folk var för trötta, skulle kolla på fotboll och så vidare. Det blev väl för omtumlande att ingen pallade och att jag kanske skulle bli tvungen att se den själv. Jag halsade två öl och stack iväg i alla fall, "i med dig öl, jag behöver ett lyckorus, jag vill inte vara ensam."

Men jag har kollat upp Wavves kommande spelningar, och jag skall se dem live!
Alternativ A: jag hoppas att de (som Nine Inch Nails) uppträder efter att jag har volontärjobbat klart den dagen, den 3:e juli på Roskilde festivalen.

Alternativ B: Jag kan åka hem från London den 15:e juni då jag har en returbiljett, och se dem dagen därpå i Köpenhamn. But Lord knows I hate CPH. Fan, de spelar den 14:e. Men de spelar på Loppen för 100 danska vilket är okej, jag gillar Christiana.

Alternatic C: Åk till Paris den 3:e juni (på onsdag) då de har ett kanongig tillsammans med Lemonade. €130. Åk tillbaka till London nästa dag.


Alternativ D: Åk till Berlin den 16:e, då de spelar där. Berlin är billigt.

Alternativ E: ge upp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0