Spread my wings and fly

"If you love me turn around and come
do you really want to hurt my feelings
I feel sadder than a beggar
...spread out my wings and fly.."


Det var upptagetmelodin som spelades i telefonkön till Cimber Sterling airlines (uttalas "Kimber" Sterling på danska). En man sjöng den på dansk-engelska. Jag ska åka till London på tisdag och vill boka om min returbiljett. Det gick tydligen inte, det kan man inte göra genom flygbolaget. Då ska man ringa en "bookingagent," men min "bookingagent" verkar ha tagit sig en semester då han inte svarar i telefon. Jag får väl köpa en ny biljett, enkel hemresa. På så sätt kanske jag slipper Gatwick på hemvägen, Lord knows I hate Gatwick.

Det var soligt för fem minuter sedan, nu pryds himlen av mörka moln. Jag vill ha solsken nu!
Min iPod hade hjälpt mig förtränga den där konstiga låten.


| cranky little crippled child, no legs, no music |

Kommentarer
Postat av: Stella

Nawe, gullegull

2009-05-22 @ 20:40:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0