Swedes are slu ts, yes?




Nu är jag hemma igen. Lite skönt. Lite fint. Nu ska jag ut och promenera bort den första hemmalagade måltid på länge.
Till havet. Frisk luft. Nu lär jag vara fri från sotig nos i tre veckor i alla fall.

Hursomehelst, ska jag sammanfatta den underbara söndagen, den jag upplevde igår.
Underbart på marknaden, smakuppleveserna. Banankaka. Regnskogswrap. Inte illa. Men det var kläderna. Lika bra det.

Sedan mötte jag upp en vän på en pub, där en random man hoppa in i umgänget och tog över.
När han fick reda på att jag var svensk så pratade han på om hur sexuellt frigjorda svenskar är, att alla ligger med varandra. Jag sa inte emot, för visst finns den kulturen här.
"I bet they're all just chopping wood naked with their big knobs in the air!"
Det är roligt att samtala med knasiga fördomsfulla människor. Mycket blir roligt bara man har självdistans.

Promenad i park vid Earl's Court. Skratta åt PDA. Hundar har sandlådstoalett.

Såg på film. 28 Weeks Later. 28 Days Later är att föredra.

Saknar Anna, Emilia, Frida! Tack tack tack för denna underbara upplevelse!
Men om tre veckor är jag tillbaks. yes yes yes.

Kommentarer
Postat av: anna

and we miss u!

2009-05-05 @ 08:00:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0