Tasting the Tanins

Älskar rödvin på rea.
Celebration times!

Idag kom jag ut ur hemmet, en mycket fin solig dag. Travade runt på Oxford Street. Köpte hörlurar åt Anna och Twilight dubbel DVD edition till Matilda. Bought a capo for self. Känner mig duktig. Jag gick upp för Covent Gardens trappor som de varnar för att man endast ska bruka i nödfall, "emergency exit only, warning there are 173 steps of stairs". Emilia beskrev det som "14 våningar." Det var inte så farligt, som ett femvåningshus, vardagsmat i Williamsburg.

Men sen åt jag glass för £8. Där sket sig budgeten. Två kulors B&J milkshake, och sen en kula B&J på belgisk våffla.

Väl hemma är det lite hektiskt. Anna stressar mellan räkningar och jobb. Sliter i sin mat, det blir sockerärtsfyrverkerier i köket.

Men nu ska vi fira. Visade sig att vattenräkningen många pund dyr var för ett år framåt, då de har räknat ut genomsnittlig förbrukning, och kör på det helt enkelt. Härligt, härligt. Imorrn blir det massa god öl och kareoke. En laddad utgång.

Men nu dags för sensuellt vinpimplande med Frida framför Citizen Kane.

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0