The grass is green.



Ja, jag har det väldigt bekvämt. Jag har inga bekymmer som tynger mig ner, trots att jag borde ha det. För att uträtta saker och ting behöver jag något som drar mig med strypkoppel så att jag inte bara sitter där och latar mig. Jag gick ut med hunden idag, hon har strypkoppel och om man bara drar lite måste hon försätta gå.

Jag har prov om ca en vecka och jag måste tjäna in pengar innan jag åker till London om en och en halv vecka. Det hade nog sänkt de flesta skepp. Ändå svävar jag. Sedan får man handskas med män som klänger för mycket och för lite. Hur ska allt gå? Jag väntar med spänning på min egen dokusåpa, hur allt ska falla på plats eller isär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0