Underage Drinking

Det blev Haket istället, jag är mycket nöjd.
Förutom med två punkter: de bad mig visa legitimation. Ja, jag vet, jag är bara arton, men i alla fall, servitrisen skapade ett onödigt obekvämt moment då jag var tvungen att gräva upp mitt ID ur min väska som var två stolar ifrån mig. Bara för det så tvingade jag lillebrorsan att dricka ur vinglaset mitt framför näsan på henne, han är ju uppenbarligen under arton.
Mamma fick panik (hon spelade med): "nej, nej, Oskar vad gör du?!" Det var ganska roligt.
Sedan fanns det en servitör (den enda mannen på golvet) med backslick och ett vitt leende. Han hade en irriterande jargong, "ja visst, serru, det fixar jag!"
Vem som helst kan trycka på en knapp för att skriva ut ett kvitto, känn dig inte duktig.
Jag lovar att vi ses på tennisveckan i Båstad.

Jag måste bara säga att det är härligt med aktier. Köp aktier nu! Så trillar det in pengar på kontot när man minst anar det och behöver det som mest.




Kommentarer
Postat av: Nina

Köp aktier nu! Så trillar det in pengar på kontot - haha dude you are such a capitalist! money money money! !

2009-05-15 @ 00:55:40
URL: http://apaintbrush.blogspot.com
Postat av: Isabella

Hmm, I don't know :P.. But money is a necessity for survival in this world today.

2009-05-15 @ 12:00:20
URL: http://mevoy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0