V26

Jo, jag ska ju ha besök efter midsommar, två festglada australiensiska killar in their prime ska komma och hälsa på i lilla Helsingborg, efter ha rest runt till spännande ställen som New York, Paris och Portugal. Då kanske det inte är konstigt att min prestationsångest är enorm inför detta. Jag vill ju vara "entertainer" och inte uttråkerska. Så nu har jag kollat upp lite skoj man kan göra i Helsingborg vecka 26.

måndag den 22:a juni fyller min mamma år - det ska vi fira! (SWEA gäller för de som är över 20).
tisdag är det fotbollsmatch, U-21 EM Vitryssland-Italien på Olympia, vad nu det ska innebära. Alla killar gillar sport.
onsdag har Cantina "Endless Summer," det står att de ska ha mer klubbmusik i sommar. Jaha, vad roligt.
torsdag har SWEA "Club Thursday," annars är det en konsert på Tivoli, Fredrika Stahl ska uppträda, men hon låter tråkig.
fredag gästas Tempel av SUPER DJs (ja, det skrevs så, med stora bokstäver), något event med massa kända DJs tydligen, där lär det vara festligt i alla fall. Om man vill så kan man gå på U-21 EM semifinal på Olympia istället för att förfesta.

Tänk så skyller de på mig, att de har haft tråkigt. Jag kan inte hjälpa att Helsingborg är tråkigt!
Nu ska jag fika på sta'n, gör jag något annat? Hoppas Stella har några tips.

Kommentarer
Postat av: Frida

hahaha

2009-05-22 @ 13:47:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0