Rött hår

Jag har tonat mitt hår rött. Igår när Lizzie sprejade mitt hår rött, så tog färgen slut och jag fyllde i med röd tuschpenna där det saknades... Idag färgade jag (eller tonade) håret rött så det syns inte så mycket nu. Snyggt!
Dessutom passade jag på att kapa lite toppar. Hund-page klippet.
Tänkte passa på att klaga lite. Hur lätt det är. Detta kursåret verkar lite överflödigt för min del. Jag kan detta!
Jag har gjort exakt detta innan i snabbt tempo, och nu bearbetar de detta så långsamt!
Jag hade två olika lektioner idag - IT och Psykologi - som båda ängnade timmen åt att förklara olika sätt att analysera statistik. De förklarade mean, mode, median och range, variance, standard deviation. Det var lite irriterande eftersom den ena kom direkt efter den andra. Extrem repetition.
"Det är skrämmande hur smart, klipsk, ordentlig och välförberedd man känner sig här. Jättemånga slackers! "Åh nej jag vet inte hur jag ska göra, det är så svårt, jag är trött, det är så svårt att koncentrera på lektionerna, vad sa de sist?" Så mycket dumt gnäll!" (jag mejlade pappa ikväll och klagade)
Nu ska jag lägga mig, upp och hoppa innan klockan tre då min första lektion börjar.
Jag har två lektioner imorgon. Därefter hoppar jag på tåget till Edinburgh och ser Jack Whites senaste supergrupp the Dead Weathers.
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0