Täckt med täcke, det börjar bli kallt.

Det är jätte kallt här i soligaste Dundee, Skottland. Igår gjorde jag massa ärenden på stan med EunYi, hjälpte henne med att köpa dator. Blev den jättefina, lätta Acer-datorn med 8 timmars batteritid. Sedan när vi hopplad ut ur butiken såg vi att en massa studenter köade utanför Topshop. det var visst rea. Jag stötte på min fiende och frågade henne var det var, jo visst var det 20% rea på Topshop. Det var det sista jag sa till svikaren Sh.
Köpte ett par 5 punds örhängen som kostade £4.
Igår köpte jag dessutom ett överkast på Primark, nu ser mitt rum dyrare ut. Jag måste skaffa ramar och tavlor och målarfärg.
Jag har sökt lite jobb och hoppas på svar! Nu ska jag koppla upp min printer.
Nya örhängen och överkast. Lyle & Scott koftan värmer fortfarande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0