Volleybollträning och laglig musik.

Jag fick B1 på mitt IT prov igår. Jag var jättenära A3, med andra ord! Ganska bra med tanke på att jag inte pluggat ordentligt. (Det finns tre skalor per bokstav). De bästa fyra proven utav de sex vi tar räknas i betygen. Jag har bara tagit två - det finns plats för förbättring.
Eftersom jag har IT som en utav mina tre kurser i år vågar jag inte ladda ner längre. Så jag köpte en jättebra skiva på Amazon, gratis en dags leverans! Förhoppningsvis kommer min Business in Context bok idag också, gratis en-dags leverans på den med.
Jag gick med i gymmet igår. Två terminers Gym+, med kurser (tex pilates), simmning, gym och sportfaciliteter, kostar £150. Bra tycker jag! Och är också oficiellt med i volleyboll klubben nu. Gick på gym igår med EunYi, min närmsta vän här, kl 5:30 för att sedan gå till volleyboll en timma därpå. Härligt!
Sedan gick vi ut och E gick fram killen hon gillade. Ett steg i taget!
Nu ska det gymmas igen. Och ska påbörja min psykologirapport - den ska vara inne näst-nästa fredag, men jag vill ha den klar tills nästa måndag så jag kan gå på Girls konsert i Edinburgh på onsdagen!
Tjadåhej!
Jag köpte Girls' debutalbum

Kommentarer
Postat av: Nina

Heeey Isa! Looks like youre having lots of fun! :)

2009-10-07 @ 18:11:30
URL: http://apaintbrush.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0