Godmorgon.

shoppade på Overgate i veckan. Väckarklockan och toppen stannar kvar.
Jag har inte vaknat så här sent på ett bra tag. Var skönt att sova ut. Inga dömande blickar här inte. Speciellt när man stannat hemma på en fredagskväll! Pluggade IT som är förvånansvärt roligt. Sedan kollade jag på Svenska Hollywoodfruar, har hört så mycket om det i svensk media. Därefter kolla jag på Kidulthood (otäck film!) med mina flatmates Jamie och Fraser.
Nu ska jag ut och köpa lördagens Financial Times! (och lämna tillbaka kläder, som jag köpte för mycket av i onsdags). Mitt studielån har kommit in. CSN ger bort pengar väldigt smärtfritt i förhållande till Storbrittanniens lånesystem.
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0