Sweden vs. Scotland

Jag har tappat min svenska och neutraliserat amerikanskan efter denna långa tid i Storbrittanien.
Nu är Fresher's Week slut. Har bara varit massa fest, dag in, dag ut. Är trött. Har varit på EN lektion idag. Jag har helt okej schema!
En lektion på måndagar kl 2: International Business Environment (verkar jättebra!)
En lektion på tisdagar kl 3: Psychology
Tre på onsdagar i streck kl 10-1: Communications & Information Technology, Psychology, Psycholgy (practical)
Tre på torsagar i streck kl 2-5: IBE, C&IT workshop, Psychology
Tre på fredagar: kl 10-12: C&IT workshop, IBE (tutorial), kl 2 IBE
Är nyss hemkommen från öl och nachos på Wetherspoon's med José. God öl! Och ja, José! Min gamla klasskamrat, Biologi-bundis. Imorgon ska vi jogga och ha ett stenhårt cardio pass tillsammans. Vi är de enda som bryr oss om kost och hälsa här.
Så här ser mina roomies ut, de är trevliga och roliga, kolla in bilderna.
Jag kallas Izzy. Sedan har vi Rizzy (Roisin), Dizzy (Alex), Lizzy, Kizzy (Kirsten), Jizzy (Jamie) och sist men inte minst.. Rapey (Fraser)! Ja, du. Alla är skottar förutom L. Nordirland.
Bilder från iförrgår:
Lizzy, Rizzy
Rizzy, Kizzy
Jizzy, Rapey, Rizzy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0