trött som få

Om man bara har sovit fyra timmar på en trång äcklig coach, jag spillde en kvarlämnad läsk på mig själv, jag somnade på den okända överviktiga kvinnans axel, hon frågade mig om jag ville ha fönsterplatsen - då är man trött.
Jag saknar "London," haha. Nej men inte "haha:" "snyft, snyft" är mer passande. Jag kan inte hitta min mobiladdare. Nya Mac-en är skön. iPoden likaså.
Mina rummisar är fjortizzar som bara snackar om gårdagens fylla och att den ena blev utslängd trots att den andra redan hade druckit fem men hon fick bli kvar. sova nu. Mitt rum ser ut som ett fängelse och detta betalar jag fyra tusen pund för? Funderar att flytta in i "the Hob," ett studentboende som kostar 400 pund mindre totalt.
har handlat kastruller och mat. ser ut som skit mår skit. svininfluensan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0