Uppe på natten

Uppe på natten, blev väckt av ett välkommet telefonsamtal klockan två-halv tre på natten.
Igår blev lite väl röjigt. Idag hade vi drink-lekar. Sådär inne i det hela. Mina roomies kan vara aningen omogna ibland, men i överlag går allt bra. vi har många småttingar, tre stycken sjuttonåringar. Två artonåringar, en tjugoåring, sedan jag, nittonåringen.
Nu ska jag gå och lägga mig, tvätta kläder, kanske gå på någon datakurs imorgon, men nej pallar ej, det är klockan nio på morgonen och ska ändå plugga IT denna terminen.. Har valt ämnen idag hos min Advisor.
Visade sig att jag hade två till modules jag måste plugga - har alltså bara två utav sex ämnen jag får välja till mig under två terminers tid. Alltså fick jag klippa bort psykologin, men nu i efterhand tror jag att jag klipper bort franskan istället. BSc International Business with Psychology låter bättre än BSc International Business with French.
Termin 1 ska jag plugga:
International Business Environment
Communications and Information Technology
Practical French 1A Intensive
Termin 2
Accounting for Non-Accountants
Foundations of Economic Analysis
Practical French 1B Intensive
Nu har jag varit nitton i en månad exakt.
Imorgon ska jag gå på Scottish Country Dance Workshop.
natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0